top of page

Stefaan Willems

Door vuur voor je warmte

Strategie, copy, huisstijl & website

Stefaan Willems – haarden & kachels – kwam bij mij voor een huisstijlrefresh die de kwaliteit van hun familiebedrijf (sinds 1955) opnieuw voelbaar maakt. Het oude logo en de website waren meer dan tien jaar oud: koele kleuren, scherpe vormen en een uitstraling die niet langer klopte met hun warme service en vakmanschap. Tijd voor een merk dat wél juist aanvoelt.

Ik vertrok vanuit hun essentie: vuur, vakmanschap en vertrouwen. Drie vlammen vormen samen de W van Willems; de laatste vlam wordt het puntje op de i van wIllems. Alle vormen zijn opgebouwd volgens de gulden snede — een verwijzing naar de precisie waarmee hun kachels ontworpen en geplaatst worden.

De koude tinten maakten plaats voor warme, die de gezelligheid en huiselijkheid van hun aanbod versterken. De scherpe lijnen werden ronder en vriendelijker, passend bij hun service.

Daarnaast bouwde ik een nieuwe website die helder, warm en strategisch werkt. De copy en structuur begeleiden mensen richting de showroom, waar ze met hun plannen welkom zijn.

Baseline: Door vuur voor je warmte.
Het resultaat? Een merk dat opnieuw klopt, warmte uitstraalt en klaar is voor de toekomst.

Model in zwarte
modefotografie
Zwarte haarclip
Turner Knieën Knie
Young Girl Reading

"Het is duidelijk dat Kristel weet wat ze doet als het gaat over branding en webdesign. Ze weet het gevoel dat je klanten moeten krijgen perfect te visualiseren. Sterke strategie, goede service, mooi resultaat!"

Stefaan Willems

Zwart-wit landschap
bottom of page